秋之物语

爱运动,爱自己!
Backstreet Boys Medley - Jason Chen、Joseph Vincent

黎哥哥:

Backstreet Boys Medley   




Show me the meaning of being lonely

请告诉我孤独真正的含义

Although loneliness has always been a friend of mine

尽管孤独像朋友一样陪伴着我

I’m leaving my life in your hands

自从你离开我的生活

People say I’m crazy that I am blind

人们说我被感情冲昏了脑袋

Risking it all in glance

竟转眼间赌上未来

How you got my blind is still a mystery

你怎会让我不顾一切还是个谜

I can’t get you out of my head

我就是无法忘了你

Don’t care what is written in your history

我不在乎你过去的种种

As long as you’re here with me

只要你陪在我身边

I don’t care

我完全不在乎

Tell me why,ain’t nothing but heartache

告诉我为什么除了阵阵心痛什么也感受不到

Don’t care what you did

我不在乎你过去的种种

As long as you love me

只要你爱我就好

Who you are(I never wanna hear you say)

不管你是谁(我并不想听你说)

Where you’re from

不论你来自哪里

Don’t care what you did(I want it that way)

我不在乎你过去的种种

As long as you love me

只要你爱我就好

Nights of light so soon become

白昼般的黑夜就要来临

Wild and free I could feel the sun

感受着狂野的空气,我仿佛感受到了太阳

You every wish will be done

你的每个愿望都将会实现

They tell me...

他们告诉我

Backstreets Back alright

尖叫吧!Backstreet Boys回来啦!

Alright

尖叫吧!

Alright

尖叫吧!

Oh my God we’re back again

天啊噜,我们回来了

Brothers,sisters,everybody sing

大家跟我们一起唱

We’re gonna bring the flavor show you how

让我们打着节奏教大家跳舞

I’ve gotta question for ya better answer now

我问你几个问题,我最好好好回答

Am I original Yeah...

我们是不是最经典的天团?当然是

Am I the only one Yeah...

我们是不是不可替代的天团?当然是

Am I sexual Oh...

我们是不是最性感的大叔团?当然是

Am I everything you need?

我们是不是你最需要的?

You better rock you body now

你跟着我们的音乐舞动身体吧

I’ve tried to go on like I never knew you

我强忍着像没遇到你一样过活下去

I’m awake but my world is half asleep

我醒着但是这个世界是惺忪的

I pray for this heart to be unbroken

我祈祷这个心永远不会受伤

Cause without you all I’m going to be is

因为没有你,一切都变的没有意义

Incomplete

变得不完整

I want it that way

我不想你离开我

As long as you love me

只要你爱我

Show me the meaning of being lonely

请告诉我孤独真正的含义

Backstreets Back alright

尖叫吧!Backstreet Boys回来啦!

 

评论

热度(28)